Logo dla firmy jest jej znakiem rozpoznawczym, wskazującym na daną działalność. Każdy przedsiębiorca pragnie zagościć w pamięci odbiorcy, stosując odpowiednie działania marketingowe.
Projekt papieru firmowego
Profesjonalizm i wyróżnianie się na rynku są jednymi z wyznaczników sukcesu danego przedsiębiorstwa. Usługi firmy robimylogo.pl bazują na doborze najlepszych rozwiązań dla klientów. Każdy logotyp ma służyć danej firmie, dlatego zostaje on dopasowany do jej potrzeb.
Projekty są tworzone etapami, które pozwalają na określenie zakresu zmian w każdym momencie. Ponadto, zyskujemy pewność, że projekt logo powierzyliśmy fachowcom, którzy konsultują z nami każdy najmniejszy detal. Realizacja zamówienia obejmuje także projekt papieru firmowego i projekt ulotki.
Brief
Ostatnim elementem zamówienia projektu logo jest brief. Klient ma za zadanie przygotować wskazówki dla projektanta, które nakierują go na znalezienie najlepszego logo dla danej firmy. Określić należy dokładne oczekiwania, kolorystykę logo, elementy graficzne i krój pisma. Wszystkie te drobne elementy wpłyną na scalenie efektu. Na stronie robimylogo.pl możemy także bazować na projektach innych firm, które określą, w jakim kierunku pragniemy pójść.
Niezwykle ważne jest także przedstawienie celu działania firmy i jej wartości. Zrozumienie potrzeb klienta pozwoli dopracować grafikę w najlepszy możliwy sposób.
Kreatywne logo
W ofercie znajdziemy wiele różnorodnych opcji – można skorzystać z eleganckich logotypów, czy też logo obrazkowego, które z pewnością wyróżni się w tłumie.
W każdym momencie istnieje możliwość dokonania zmian kolorystycznych lub graficznych. Jeśli projekt zostanie w pełni zaakceptowany, klient otrzymuje mailowo pliki zgodne z danym pakietem, który został wybrany. Przeniesienie praw własnościowych dokonywane jest poprzez papierową umowę.
Po co firmie logo?
Większość ludzi jest wzrokowcami, którzy zapamiętują sferę wizualną. Profesjonalne logo jest potrzebne każdej firmie, która chce wyróżnić się na rynku i trafić do umysłu klienta. Logo ma za zadanie wspomóc zapamiętanie nazwy danego przedsiębiorstwa. Kształty, kolory, aspekty wizualne – wszystko to wpływa na postrzeganie danej firmy, a tym samym jej prestiż na rynku. Bez logotypu trudno będzie klientom dopasować firmę do danej branży i ją zapamiętać. Logo firmy będzie umieszczane na wielu ulotkach, banerach, czy plakatach, dlatego powinno prezentować się atrakcyjnie i estetycznie. Okazuje się, że im prostsze logo, tym łatwiejsze do zapamiętania. Nie warto zatem kombinować z nadmiarem kolorów i wzorów, które przytłoczą klienta. Klucz do sukcesu tkwi w prostocie wykonania.
Logo przede wszystkim służy do identyfikacji danej firmy, odróżniającej się na tle konkurencji. Zawód projektanta logo wciąż się rozwija. Już od kilku lat mamy do czynienia z oryginalnymi pomysłami na logo firm. Pamiętajmy, że logo jest znakiem graficznym, który będzie służył firmie przez wiele lat. Postawić warto zatem na prostotę wykonania, a także pewny element zaskoczenia.