Chwaląc różne formy reklamy nie można zapominać o bilboardach. Co prawda rzadko nie są interaktywne jak reklamy internetowe, ale z całą pewnością lepiej zapadają w pamięć. Szczególną ich zaletą jest to, że odbiorca nie może wyłączyć tej reklamy. Często zresztą nawet chętnie na nią spogląda kiedy czeka na autobus czy nudzi się w biurze. Dlatego wieszając bilboardy reklamowe w pobliżu miejsc, w których jest duże prawdopodobieństwo czekania (na środki komunikacji,w kolejce, na posiłek można mieć pewność, że będą czytane bardziej dokładnie. Trzeba tylko pamiętać, żeby były czytelne jeżeli mają konkurencję.
Chwaląc różne formy reklamy nie można zapominać o bilboardach. Co prawda rzadko nie są interaktywne jak reklamy internetowe, ale z całą pewnością lepiej zapadają w pamięć. Szczególną ich zaletą jest to, że odbiorca nie może wyłączyć tej reklamy. Często zresztą nawet chętnie na nią spogląda kiedy czeka na autobus czy nudzi się w biurze. Dlatego wieszając bilboardy reklamowe w pobliżu miejsc, w których jest duże prawdopodobieństwo czekania (na środki komunikacji,w kolejce, na posiłek można mieć pewność, że będą czytane bardziej dokładnie. Trzeba tylko pamiętać, żeby były czytelne jeżeli mają konkurencję.
Duży obraz widziany przez odbiorców codziennie, czasami przez kilkadziesiąt minut, lepiej zapada w pamięć niż niechciana reklama zajmująca miejsce na stronie internetowej czy przerywająca ulubiony program w telewizji. Z reguły bilboardy nie atakują oglądającego tak jak robią to reklamy interaktywne i multimedialne, dlatego jest do nich nastawiony bardziej przyjaźnie. Nawet jeśli nie podoba mu się firma, produkt czy sama forma artystyczna może spokojnie patrzeć i oceniać ją w głowie. Może nawet głośno krytykować ją z osobą towarzyszącą. Mimo wszystko zwraca uwagę, przyjmuje przekaz.
Dobrze przemyślana reklama może być dla człowieka czekającego długo na przystanku rozrywką, albo odpowiedzią na dręczące go myśli. W zimowe popołudnie billboard polecający pobliską restaurację czy gorącą kawę firmy x działa bardzo silnie. Czasami może być potraktowany jak czysta informacja. Napis i towarzyszący mu obraz powinny być zachęcające, obiecujące ulgę w stresie np.„Marzniesz na przystanku? Wejdź do nas na gorącą czekoladę”. Oczywiście to samo można zrobić w przypadku upału. I tutaj billboardy działają dużo bardziej skutecznie niż zwykła reklama w internecie, telewizji czy radiu.
Reklama na bilbordach ma też tę zaletę, że odpowiada na potrzebę chwili. W przestrzeni miejskiej taką potrzebę lepiej można przewidzieć, bo łączy się z porą roku, pobliskimi miejscami pracy, środkami komunikacji i reklamowanymi sklepami, restauracjami czy zakładami usługowymi. Więcej informacji znaleźć można na stronie: https://www.znajdzreklame.pl